Turkiet - Alanya uppdt. 1

Klockan är 08:08 , alla vuxna över 35 köper sin första öl i väntan på att få gå ombord på planet. Klockan 08.35 sitter man ner-mosad i sätet, självklart hamnar en av de jobbigaste personerna bakom mej.. *WEEEEEHAAAAAH* tjoar han när planet ska lyfta. Tillägger sedan 'Faan vad full jag ska bli när jag kommer fram'. När jag sedan sitter och läser min nya bok, tar han och petar på min arm! Jag vänder mig om och ger han arg-blicken. Efter det blir det ganska lugnt för han somnar...

 

När planet sedan hamnar i turbulens, kommer jag på mig själv med att sitta och flina.. Jag tycker mest att det är tråkigt att flyga, men just sånt där är skoj.. när det kittlas i magen :]

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0