Turkiet - Alanya uppdt.4

Nu har jag bytt skepnad och blivit den så kallade Kameleonten. Jag är både Brun-röd-vit och rosa :]

 

Idag var det lite svalare ute och disigt. Ända smörjde jag in mig som vanligt. Trotts det tog solen massa! Magen som jag tog 4.an på är brun, bröstet + armarna med 12.an Röd! Benen nr. 10 = fläckiga! :] Egentligen spelar det ingen roll om man blir brun, man tappar juh ända färgen på planet hem..

 

Badade iaf massa idag! Fast det är lite läskigt, typ skit djup på en gång! Inget för barn! Jag bottnar typ inte efter 1 meter och det går vågor hela tiden.. Jag blev juh även omkullknuffad av en våg när jag var på väg ner i vattnet! (och då står jag normalt ganska stadigt på jorden).

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0