Turkiet - Alanya uppdt.6

Idag har vi varit på äventyr! Blev upphämtade av en mini-buss, fick de sämsta platserna (längst bak). Fjädringen var helt störd så man hoppa upp och ner hela resan (över 2h)!

 

Vi gjorde en paus för att gå på toa och för att fördriva tiden.. Där blev jag biten av en hund! Usch, eller biten är väl kanske att ta i.. men han "halv-bet" iaf så jag vart blöt på benet :/ Åkte vidare för att äta mat och sedan började det roliga! RAFTING!! (eller forsränning som man säger på svenska).

 

Det fanns två anledningar till att jag åkte på detta: Nr1 för att bevisa att jag vågade (för de som påstod att jag inte skulle göra det) och nr 2 för att det stod att även barn kunde vara med, kan barn så borde jag oxå kunna.

 

Det var iaf superkul och vi åkte i en båt med bara svenskar. Vi padlade i mot-vind så det var ganska jobbigt. Mycke tid gick även åt till att stänka ner de två ryska-båtarna som åkte samtidigt som oss :]

 

Det är definitivt något jag rekommenderar andra att göra!

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0