USA - Las Vegas uppdt.10

Efter min bloggning igår tog vi oss bort till Veronicas och Kalles hotell. Sedan låång taxiresa till Excalibur för mat. Killarna tyckte att taxichaffören var otrevlig som satt å sucka (inget jag hörde), så han fick ingen dricks.. Han stod där och såg jättelessen ut, så jag tyckte synd om honom hur länge som helst. Han var typ last gammal och ville nog helst gå i pension, men kunde inte eftersom han fick så lite dricks..

 

 

 

Maten där var bra, vi åt buffé. Efterätterna var också bra här! När vi är klara och går hittar Förre först ett kasta-pil-stånd och är tvungen å vinna hem lite priser. Tre tyg-rosor till mig, en stor gitarr till Kalle och universums största anka till sig själv.

Om detta inte vore nog så när vi sedan försöker hitta ut, hamnar vi på fel våning och där fanns det fler nöjessaker att tävla om. Två ganska stora Las Vegas kuddar och två jättefina gosedjur till mig. Först fixade han den blå till mig, men den kände sig lite ensam så då var han tvungen att fixa Kermit så den blå skulle få en kompis!

 

 

 

Kvällen tillbringades på Stratosphere där vi drack lite drinkar och umgicks. Både Rune, Anton, Lars och Kire var med! Eftersom Veronica inte varit högst upp i tornet tog vi en åktur dit. Å eftersom hon bodde på hotellet fick vi åka upp gratis, najs! Vi åkte Big Shot en gång till, även jag som aldrig mer skulle göra det.. GALET! Men var värre första gången :]

 

  
 
Trackback
RSS 2.0