USA - Las Vegas uppdt.11

Igår hade grabbarna en "Vuxna män gör saker tillsammans"-dag. De åkte iväg och sköt vapen.. Ja, en typiskt sak bara killar tycker är roligt och de blev som barn på nytt. Jag, Veronica och Noel tog under tiden en sväng till ett shopping center, där vi åt lunch och gick runt ett tag i butikerna.

När vi så att säga kunnde det här åkte vi tillbaka till hotellet och väntade in resterande gäng. Efter några årtionden kom de äntligen tillbaka! Den här kvällen hade vi bestämt att jag och Förre skulle få ha lite egentid med Noel :] Alltså barnvakta medans paret Sundquist/Granath gick ut på middag.

Kalle sov ner Noel innan de gick iväg och vi beställde mat upp till rummet. Jag åt kompetenta Quesidillas *gott*. När vi typ ätit klart vaknade bäbisen och blev världens mest lessna lilla kille! Jag blev själv lessen när han lät så olycklig och var tvungen att gråta några tårar jag med..

Det känndes som att han skulle vara hysterisk och gråta resten av kvällen, vilket hade varit jobbigt eftersom de inte hunnit varit borta speciellt länge. Men jag lyckades vagga in honom i sömn i mina armar! Ja, ni läste rätt.. JAG gjorde detta (det finns hopp trotts allt :]).

Lyckades även sedan att lägga ner honom i sin egen säng utan att han vaknade, där sov han tills att Veronica och Kalle kom tillbaka några timmar senare :] Själv somnade jag i den stora sängen *haha*.

 Veronicas och Kalles hotell.
Trackback
RSS 2.0