USA - Las Vegas uppdt.12

I förrgår var vi iväg och shoppade igen.. blivit ganska mycket sånt kan jag känna. Men nu är jag klar iaf :] När vi skulle åka hem från Outletet vi varit på, höll taxichaffören på att köra rakt ut i vägen då det kom en annan bil från vänster.. Inte så skoj att bli med dragen i en trafikolycka bara för att den man åker med inte kollar sig för.

Igår åkte vi iväg till New York New York, killarna ville åka bergodalbanan som går runt hotellet. Själv tyckte jag den så lite gammal och bräcklig ut, så jag avstog :] Men de tyckte iaf att den var roligt.

 

Vi käkade lunch där och hittade även i detta hotell en nöjesvärld där man kunde vinna massa saker.. Klockan sprang iväg och det blev strax sovatime för Noel. Men vi hade innan hunnit med en kaffe på Starbucks, mycket kompetent :] När de andra åkt tillbaka till sitt hotell, tog jag och Förre och spelade en del maskiner. Efter det tog vi och åt god mat på en fin restaurang, fortfarande inne på New York New York.

När vi kom hem tömde vi våra resväskor och började packa om dem. Det tog flera timmar, men nu är man klar iaf. Mina gosedjur får inte plats i resväskan, så de sitter båda ner mosad i min ryggsäck (handbagage).

Varför var det ingen som sa till mig att man inte fick låsa sin väska när man åker till USA? Jag låste igen min både med nyckel på sidorna och kodlås uppepå :] Fast min väska var tydligen ingen de ville kolla i, tur det annars hade de slagit sönder låsen.. Trevligt.

 

 
     
Trackback
RSS 2.0