USA - Las Vegas uppdt.7

Blev lunch med Veroncia och Kalle på Caesars. Sedan tog vi den så kallade Monorailen mot Luxor för att gå på en utställning om människokroppen.. Riktiga människor som donerat sina kroppar och organ för att vara med i den. Galet, går inte att förklara för den som inte varit där. Men det var iaf äckligt!

 

 
 

Sedan var det plötsligt kväll och vi åkte hem. Jag och Förre följde med de andra i huset till Stratosphere (hotellet där Kalle och Veronica bor). Vi åt middag, ingen höjdare.. De andra hade fått för sig att vi skulle åka attraktionerna som ligger på toppen av byggnaden (110våningar) 350m över marken. Jag kände mig skeptisk, men tvingade till slut mig själv att åka en av de tre som finns där (Big Shot).

 

 
Jättejobbigt, men skönt då det var över. Nu behöver jag aldrig göra det mer :] Var för övrigt en helt galen utsikt över hela Vegas och eftersom det var på kvällen var det extra coolt med alla lampor och sånt!

 

 

Läs mer om Attraktionerna på Stratosphere här http://www.stratospherehotel.com/Tower/Rides

Trackback
RSS 2.0