Ungern - Budapest uppdt.1

Blev tidig morgon igår då vi beställt taxi kl. 06.30 (kanske inte såå tidigt för vissa men ändå). Åkte till Arlanda checkade in och lyfte därifrån kl. 09.15.

 

 
Jag tog och somnade ganska snabbt :] Lika bra då det är skit tråkigt att flyga. Flygresan var dock inte så lång, 2h 15min typ. Så alldeles lagom. Tog taxi från flygplatsen till hotellet. När vi kom fram skulle vi inte få vårat rum föräns efter kl. 14.

Lite jobbigt eftersom jag juh självklart rest i mjukisbyxor, vilket jag tänkte byta då vi var framme. Nu fick jag gå omkring i dem inne på det fina 5stjärniga hotellet :/ Sånt är jobbigt, när man är för ful för att passa in!

Vi fixade iaf lite pass å sånt under tiden och kollade in stället. Det är väldigt mycket press-folk här som följer evenemanget. Jag hade lite ångest att fångas på bild, eftersom jag kännde mej så obekväm med mina kläder.

Vi fick iaf vårat rum, mycket trevligt och fräsch! Fantastisk utsikt och självklart en stor fluffig säng :] Å ett mysigt badkar jag ska lägga mig i om ett tag! *wiie*

Internet 4dagar: 800kr.. Känns värt det ändå :]

 

 
Trackback
RSS 2.0