Ungern - Budapest uppdt.4

Idag när Förre tillslut vaknade gjorde vi oss i ordning och gick ut på stan. Hade massor av trevliga butiker alldeles runt hörnet :] Mycket kompetent! Vi shoppade en hel del båda två, sedan letade vi upp en restaurang där Förre åt en inte så god pasta medans jag fick en mumsig pizza!

Sedan kolla vi resten av de affärer som verkade intressanta innan vi gick tillbaka till hotellet. Vi hade investerat i ett par badshorts till Förre, så vi kunde gå på det spa som fanns på hotellet (själv hade jag rutinerat med mig en bikini hemifrån).

Spaet var dock en besvikelse, det hade inte ens en bubbelpool :/ Är det inte i en sån man vill sitta å relaxa?! Så det enda vi gjorde var att basta, vilket var skönt men jag borde kanske sminkat av mig först :] *wiie*
 
 
Axelbandslösa klänningar är lite av min grej kan jag känna :]
T-shirten å jackan är även kill-kläder.. men köpte dem iaf.
Trackback
RSS 2.0