Ungern - Budapest uppdt.7

Sista dagen idag. Vi slog till på att för första gången äta frukost, som faktiskt ingick på hotellet! Sedan packade vi ihop alla våra saker, bådas väskor vart proppfulla.. Jag måste köpa en ny, en större :]

Efter vi var klar checkade vi ut, fast kunde lämna in våra väskor i säkert förvar i hotell lobbyn. Så det gjorde vi och vandrade sedan iväg mot det håll en shopping galleria skulle finnas. Vi tog oss en kopp inne på ett fik också på vägen.. Förre ville självklart också gå in i alla fina butiker (Gucci, Armani, D&G..).

Själv tycker jag det kan vara lite jobbigt, för de som jobbar där är alltid så fina och prydliga åsså kommer jag inklampandes i ett par ugg.. Kultur krock!

Men jag fick iaf en vit ros av killen i D&G butiken, de hade hur många stora vita roser som helst i två vaser. Jag fick en eftersom det var kvinnodagen, eller bara för att jag var snygg ;] Eller just ja, jag hade juh uggs.. det var nog alternativ nummer ett.

Efter milslång promenad kom vi iaf fram till gallerian, men klockan hade gått fort så var mest stressigt att gå där fast hittade iaf två t-shirts och en kofta.
 
 
Trackback
RSS 2.0