London 2011 - uppdt.2

Dag nummer två, dags att möta pressen tillsammans med de andra kändisarna som var där :] *moohahhaa* Känner att jag hade en ganska så bra hårdag och gillade även min outfit väldigt mycket! Det var inte alls lika mycket folk som sist vi var där, skönt. Dock massvis med svenskar så man inte kunde säga vad man vill, för då fattar alla ändå! Vi fick även kolla på en film i 4D, lite äckligt men coolt också.
 
 
 
Efter detta tog vi en lunch och skrev vykort, fotvandrade runt i staden och kollade på klockan ;] Fick galet ont i fötterna efter all promend så fick ta ett break i en park. Fantastiskt väder var det alla dagar vi var där, så behövde inte ha någon jacka. Skönt!
 
 
Posta vykort *check*
 
På kvällen gick vi ut och åt på en Pub i Notting Hill. Jenny tog Fish & Chips och jag åt en stark hamburgare, är riktigt nöjd över valet då det var den godaste burgaren jag ätit i hela mitt liv!
 
 
Nomnom..
Trackback
RSS 2.0