Milano 2013 - Shopping

Jag hade tagit för givet att de skulle finnas Starbucks i Milano, men det gjorde det inte. Jag som tänkt köpa två extra espressokoppar, nu blev man ju lite besviken.. Men det blev lite annat inhandlat iaf, linnen, t-shirts, ett armband, en tröja och en mycket fin leopardig klänning :] + magneter förstås! Köpte först en men hittade sedan en annan på flygplatsen på väg hem som var finare! En 3D-aktig som jag är mycket nöjd med.
 
När vi kom fram till Arlanda så får vi kliva av i Terminal 5 och vad ligger där om inte ett Starbucks! Jag blev ju helt till mig och var tvungen och stanna och leta efter koppar. De hade slut på espressokopparna men jag köpte istället ett par större kaffekoppar. Blev faktiskt så glad och till mig att jag glömde bort att vi skulle hämta ut våra resväskor och föreslog Veronica en fika. Hon fick då påminna mig om att väskorna vaktiskt nog åkte runt på bandet och väntade på oss. Glömma bort väskan *check*, så fick skynda oss dit och de var typ de enda som låg kvar på bandet :P
 
Hade sedan fem timmar på Arlanda att slå ihjäl, men det gick förvånansvärt bra (gjorde lite kändis-spaning bland annat). Tågresan hem känndes dock som en evighets evighet...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0