Tillbaka till Sälen

Spontan bokade en ny resa till Sälen i måndags, var ju inte så jobbigt med två byten som jag trott innan jag åkte hit första gången :]
 
 
Det var såå lugnt ute en lördagmorgon klockan åtta + att det inte var så mycket folk på de två tågen heller. När jag däremot skulle byta till buss vart den fullproppad och man var tvungen att dela säte med okänd människa.. Jag hade iaf tur och fick sitta vid fönstret! Somnade och ful-sov med öppen mun ;] vaknade efter ett tag och trodde jag hamnat i Paris när mina ögon skådade ett Eiffeltorn mitt ute i ingenstans! Coolt:::::::
 
 
När jag kom fram till Sälen åkte vi till ett Stadium Outlet så jag fick fynda mig en tjusig skid-outfit! Sparade in 3920:- då det var nedsatt pris :] nu är jag redo för nästa säsong! Då ska jag börja åka slalom på nytt, var många år sedan nu. Jag kommer ju synas bra i backen också eftersom jag så klart köpte ett par skrik-gula byxor! *viktigt*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0