Rocky Road

Skalade pistagenötter på förmiddagen, ganska jobbigt fick ont i tummarna till slut :S Var sedan ut på julskyltningen en sväng och tog en lunch på stan. 

När jag kom hem igen och fått upp lite värme så gjorde jag i ordning Rocky Road, var det som jag skulle ha nötterna till! Här är det mumsiga receptet:::::

Rockisar:

Smälter först mörk choklad ca 600g, blandar i 2 påsar dumlekola, 3 dl salta jordnötter, 2 nävar mini marshmallows och 1 dl skalade pistagenötter. Rör runt lite grann och fyll sedan en inte allt för stor form/plåt (blandningen ska vara ca 3 cm hög). Det får stelna i kylskåpet och när det är klart skär man upp den i valfritt stora bitar!



Kommentarer
Ma

Gott ... det där .. tror jag!

2011-11-27 @ 21:47:58
Frida-Martina

Sv. Mmm, det brukar det vara :]

2011-11-27 @ 22:15:55
URL: http://www.frida-martina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0