Nederländerna - Amsterdam uppdt.4

Blev uppstigning klockan 04.30, taxi till flygplatsen. Kollade i Taxfree-shoppen och vi plockade två krogar med saker att köpa. I kassan skulle jag betala allt och eftersom jag bara handlat på kortet två gånger under semetern visste jag att det fanns pengar på det. Trotts detta när jag väl ska betala så står det "Medges ej, Ta ut kortet" på skärmen, Pinsamt! Förre fick då ta och betala med sitt kort istället. Vad kunde då ha hänt, har någon konstig summa dragits i efterhand, eller är kortet skimmat och spärrat?!

När jag kom hem loggade jag in på banken och kollade läget, jag hade haft tillräckligt med pengar på kortet precis som jag trodde, så vet faktiskt inte vad som var fel. Dock hade flygplatsen nu reserverat det beloppet som påstods ej kunde dras :/ Nu är det bara att vänta på att se om de sätter tillbaka dem. Tröttsamt att jag ska behöva ligga ute med mina pengar för att dem gjort fel!
 
Trackback
RSS 2.0