New York 2013 - Shoppingen

Det klassiska shopping-inlägget :] Blev lite underkläder ifrån Victoria's Secret + en body mist. En Starbucksmugg som matchar den jag hade sedan tidigare. Hade velat köpa espressokoppar men hittade inga :/ Typiskt att jag bara köpte två stycken när jag väl handlade i Hamburg..
 
 
Innan jag åkte hade jag bestämt mig för att köpa en necessär på VS, hade sett massa fina på flygplatsen i Sverige innan vi åkte till Milano, men köpte ingen för kunde inte bestämma mig + att jag visste att jag skulle till New York så tänkte handla den då istället. Vi var in i tre olika VS-butiker, fanns det någon necessär alls?! Nej, så jag fick ingen::: Mycket besviken då detta var det som stod överst på inköpslistan :/ Köpte mig en ny sminkväska iaf som tröst.. + en pincett.
 
 
 
Eftersom jag tycker att skolbussarna är så söta i USA var jag så klart tvungen att köpa en miniatyr :] Handlade en PEZ också så Kitty fick en kompis. Handlade även ett jätteroligt/fint bokmärke (bokmärke att ha i en bok, inte ett "byta-bokmärken"-bokmärke) går dock inte att ta kort på då det reflekterar konstigt. Den är något man måste uppleva i verkligheten *wiie* något utöver det vanliga ;]
 
 
Blev så klart en hög med toppar från bland annat Abercrombie! En mini Love-skulptur (egentligen en papperstyngd) jag velade om jag skulle köpa den efter att jag såg prislappen men gjorde det sedan ändå och jag älskar den::::: Värd varenda dollar!! Måste bara hitta en bra plats att ha den på :]
 
 
Köpte en bild på MoMa som jag nu ramat in, en Monet och sist men inte minst: Magneterna! Gillar Polisbrickan skarpt :]
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0