New York 2013 - uppdt. 7

Regnet avtog på kvällen vilket var tur då vi skulle på Broadway och se The Phantom of the Opera! Det bästa på hela resan:::: Peter Jöback var riktigt bra och även om jag ibland hade lite svårt att hänga med så var det helt fantastiskt! Vill se meeeer::::::::::::::::::::
 
 
 
 
Köpte en liten magnet till min nya Musikalmagnet-samling. En så länge en väldigt liten samling, men man måste ju början någonstans.. :] Köpte ingen på Wicked eftersom jag då inte visste att jag skulle ha en samling, men har nu beställt en via nätet. Man får fuska lite när man kommer på saker i efterhand och eftersom den är från West End så den är äkta och inget hemmabygge.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0