Turkiet - Alanya uppdt.2

Klockan 05.20 blir man väckt av en Moské, som har sitt böneutrop i megafon över staden! Efter en kvart blir det tyst, men då kan ju inte jag somna om.. Att vi inte hade fått några lakan kan juh också ha betydelse.. Känns inte så fräscht att använda överkastet som täcke.. (fick lakan senare idag).

 

I övrigt var lägenheten bra, vi bor på 4 våningen i huset. AC ingick i priset :] 800m till stranden och har gått dit 2 gånger idag. Lite vardagsmotion.

 

Jag kör på den klassiska 'jag får ingen färg'.. och har heller inte fått någon. Vilket kanske det blir ändring på imorrn då vi ska åka båt!

 

Jag har även blivit biten av något.. X-antal bett på hela kroppen.. Kul att se pest-smittad ut :S Fast då kanske man skrämmer bort alla försäljare iaf :]

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0