London 2009 - uppdt. 2

Denna dag var ju som skriven för att vara en riktig turisting-dag! Vi klev upp tidigt och åt frukost i vårat fantastiska hotell! Exemplariskt gott, färsk ananas och melon. Yoghurt, juice och nybakat bröd! *Mmmm*
 
 
Efter det tunnlade vi iväg till det extremt viktiga Madame Tussauds! Där träffade vi diverse celebrities, som Justin, Britney och han som står högst upp på min lista; ORLANDO BLOOM! Jag känner att vi kom varann väldigt nära och har mycket gemensamt! :] *wiie*
 
 

Sedan, då det för övrigt slutat regna (!) tog vi en klassisk busstur runt staden. Det var trevligt och vi fick massa information vilket jag dock inte uppfattade eftersom jag inte förstår språket, men det var najs med nån som pratade i mina hörlurar iaf :] *L* Det började storma efter ett tag där vi satt på buss-taket.. men vi höll ut.
 

Vi gick vidare till London Eye, mycket bra att jag inte är höjd rädd.. *ehh*. Men det gick faktiskt bra, vi befann oss ju i en liten bubbla :P Cool utsikt över hela London!
 
 
 
Fotvandring vidare mot Big Ben och sedan upp till en park (gräs-plätt) för att skriva vykort. Bakom oss i gräset ligger det döda människor och folk som röker på hej vilt! Även att det kom en kille och satte sig bredvid mej. Han var trevlig och helt normal ;] Men jag är ju a-social så tror han kände sig dissad när jag bara svarade på frågor och inte ställde några själv :P Fick lite dåligt samvete sedan när han och hans kompis gick.. *Haha*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0