London 2009 - uppdt. 3

Den utlovade shopping-dagen resulterade inte i speciellt mycket shopping. Det gjorde lite ont i mitt shopping hjärta då jag insåg att jag inte hittade nånting.. (förutom några saker jag inte hade råd med). Blev bara ett linne i storlek 18 (jag brukar ha 10) Men det var den enda som fanns kvar.. jag var iaf duktig och pratade med killen i kassan och fick ur mej lite ord på engelska! Typ frågade om det var alla storlekar som fanns framme, så han var tvungen att springa ut på lagret och kolla :]
 
 
När Jenny tröttnat på att gå i affärer, eller kanske när hon inte längre stod ut (tröttnat tror jag hon gjorde efter första butiken).. Gick vi och åt på en liten mysig restaurang. Jenny var snäll och översatte orden "Ketchup och Majonnäs" från engelska till svenska åt mej då hon inte trodde att jag förstod vad servitrisen sa.. (de är ju de svåraste orden). Hon som skulle ta våran beställning visade sig vara från Sverige så sedan kunde jag ta det på svenska :]
 

Min nya rosa-limmo stod även och väntade på mej. Men jag kände att det var skönare att ta en promenad i solen en dag som denna.. Vi besökte så klart slottet och drottningen var hemma! *Viktigt*
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0