London 2009 - uppdt. 4

Uppstigning klockan 04.30, man måste ju hinna sminka sig innan taxin kommer! Vi gjorde iaf taxi-killens dag då han fick dricks av oss, vilket han vart typ jätte förvånad över :] *klappa mej själv på axeln* Eftersom vi idag var i tid, så fick vi iaf sitta bredvid varann! Skönt.
 
 
När vi kom in i Sverige var självklart min väska borta.. Fast inte bara min utan även typ hälften av planets resenärer. Dryglish deluxe, jag var kissnödig och hade inte tid med sånt! Det visade sig inte kunna ta sig till byggnaden på grund av bensin-stopp (?). Efter en evighet hade de fixat soppa så jag kunde få min bag! Tågresan hem över gick bra och vi behövde inte åka buss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0