USA - Las Vegas uppdt.2

Igår blev det en liten vandring i staden, vi började med att äta lunch på Caesars Palace. Efter det gick vi på jakt efter en ny vagn till Noel eftersom hans egen gick sönder under flygresan :/ Hittade först en, men det var bara upprätt läge så när han sov blev han en sylt-rygg :] Noel fick iaf åka runt i den tills att vi hittade en ny, en rosa, viktigt!

 

Noel leker på vårat biljardbord som fanns i huset vi hyr!

 

Fick även presenter när jag kom hit (eftersom jag fyllt år). En hood från Tommy Hilfiger och en mycket lovlie klocka ifrån Swatch! Förutom dessa ska jag också få en annan sak.. men det kommer jag blogga om då det är dags! (fortsättning följer alltså..)


Utomhus är det riktigt varmt och fint väder, inte ett moln på himlen och stekande sol! Idag var vi iväg på shopping, mycket trevligt. Hittade även en karusell som Noel fick åka :]

 

 

 Klockan jag fick i present och lite nya kläder jag fyndat!
Trackback
RSS 2.0