USA - Las Vegas uppdt.3

Igår efter att jag sovit en stund på kvällen bestämde jag mig för att slita ut linserna ur ögonen där det fastnat.. Jag står å tvättar bort sminket, i ögonvrån ser jag (med suddig blick) något svart springa längs väggen! Stor panik, sliter på mig mina gogglisar så jag får se den gigantiska spindel som sitter där.

Han kollar på mig, sedan dyker han ner i min sminkväska! Jag skrek, men ingen hörde mig, så ingen kom till min undsättning förens efter typ en kvart! Förre fick då tömma ut hela väskan i handfatet för att sedan få tag på honom och se till att det så att säga skulle bli regn idag :]

Han som hyr ut huset har sagt att det finns SvartaÄnkan spindlar här, så det känns ju väldigt bra.. INTE!

 

 
 

Idag har vi först varit på ett Haj-akvarium, inte så jättespännande.. hade förväntat mig nått annat, läskigare.. (det fanns lite andra vatten-djur också förutom hajar). Fikade lite på Starbucks där Noel hittade nått suspekt på bordet och stoppade in i munnen..
 

Blev också ett besök på Madame Tussauds, de hade en Jessica Simpson! :] Viktigt!
 
 
 

Kalle och Förre investerade i varsina Elvis-solglasögon med inbyggda polisonger som de hade på sig resten av dagen.. även när vi gick och åt middag på restaurang. De fick många fina komplimanger och var oerhört nöjda över sina köp :]
 
 
Trackback
RSS 2.0