USA - Las Vegas uppdt.5

Igår var det tänkt att jag och Förre skulle ha en heldag själva och att jag skulle få min födelsedagspresent.. Men det blev inte så, vi åkte istället med de andra och åt lunch, den här gången följde även Rune och Anton med! Sedan blev det shopping i en jättestor galleria med typ bara dyra märken. Så dyra att man inte ens har råd att titta!

Jag köpte iaf en topp från Juicy Couture, kanske världen mysigaste märke, med betoning på mysig :] synd att de kostar så mycket annars hade jag kunnat handla hur mycket som helst! De har bl.a jätte fina väskor! *Mmmm, väska*
 
 
Vi åkte sedan hem, kollade lite på tv. Grabbarna beställde mat, jag känner inte att det är nått jag vill lägga pengar på.. Äter typ nån tugga å sedan kastar jag resten. Näe, då kan jag vänta med att äta till dagen efter istället :] Pengarna jag sparar kan jag lägga på shopping *wiie*.
 
 
Idag ska nog Förre iväg och spela nån Poker turnering, vi får se vad jag ska göra.. Veronica och Kalle kommer väl förbi så vi kan hitta på nått!
Trackback
RSS 2.0