USA - Las Vegas uppdt.6

Som sagt åkte Förre å grabbarna iväg för att spela poker, jag blev avsläppt vid Veronica och Kalles hotell. Vi började med en lunch där, en klassisk hamburgare (känns som det enda jag ätit här typ). Noel fick kritor och ritade på bordet (stället för på det papper han även fått) :]
 
 
Efter det åkte vi ut till ett outlet, såg ut ungefär som i Barkaby :] Många trevliga butiker, både jag och Veronica var ute efter ett par fina ballerinaskor som Jojjo handlat där tidigare. När vi till slut hittade dem i en emo-butik fanns det bara ett par kvar, så jag lät Veronica köpa dem.. men kände avundsjukan trotts allt! :]

Till min stora lycka så fanns det en Juicy Couture butik! Men trotts att priserna var lägre än i gallerian så var det ändå inte billigt... Hittade iaf en tröja + en annan i Converse butiken.
 

När Noel blev tröttis åkte vi hem, jag blev avsläppt hos mej. Förre var fortfarande borta, så la mej och såg på tv. Somnade ganska snart och blev väckt vid midnatt av telefonen. Förre meddelade att det nog skulle dröja ytterligare några timmar innan han kom hem. Jag somnade om :] Halv fyra var han tillbaka hos mej, glad över att vunnit hela turneringen! HELT GALET::
Trackback
RSS 2.0