Altea 2010 - uppdt.1

Resan ner med flyg gick bra, vi blev iof försenade då folk vägrade sära på sig.. Man hade nämligen inte bestämda platser, men man kunde (som vi gjort) betala extra för att få gå på före. De som då inte betalat extra förväntar sig sedan att de ändå ska få sitta tillsammans och att andra ska flytta på sig.. Så pga dom så blev vi typ 20-25min sen, tack!

När vi kom fram till flygplatsen väntade en förbeställd taxi där till oss. De hade till och med fixat en bilbarnstol till Noel! Men eftersom den då tog upp ett säte, så fanns det bara tre kvar till oss andra. De hade taxin fixat med att montera fast en rullstol längst bak bland väskorna. Så jag satt i rullisen hela taxiresan :] Haha..

Lägenheterna (som ligger ovanpå varann) var jätte mysiga och fina. På övervåningen där jag och Förre bor finns även en terrass, mycket kompetent! En hel del mönster av leopard finns också, vilket ju självklart gör att jag känner mig som hemma! *wiie*

Trackback
RSS 2.0