Altea 2010 - uppdt.8

I förrgår var det stranddag igen och på kvällen gick jag och Förre ut och åt tillsammans. Vi har juh hittat en väldigt mysig och trevlig restaurang som vi valde att gå tillbaka till.

Igår började morgonen med att jag står i den lilla köksdelen som finns hos oss, ner till den är det en liten stentrappa. Noel som är på Förre-jakt ska precis klättre ner för trappen, då han kliversnett och ramlar baklänges. Jag ser framför mig hur han kommer slå ihjäl sig, men på en millisekund kastar jag mig fram och fångar upp hans lilla bakhuvud i mina händer precis innan det ska slå i stengolvet! Traumatisk upplevelse.. för mig, Noel därimot verkade oberörd och skuttade mest bara vidare och ropade efter Förre.

Vi åkte till Calpe och badade, vi tog tåget dit idag eftersom bussen inte hade någon AC sist. Jag blev galet röd i ansiktet.. men det har lagt sig lite till idag iaf. Vi hittade en mycket bra restaurang där som vi käkade lite på, det finns inte många ställen där de har barnstol så när nån plötsligt säger ja på frågan så får man passa på och igår blev det som sagt mycket bra!

När vi kom hem grillade vi även efter att Noels somnat, blev juh katastrof sist när han var vaken och gärna ville fram och doppa händerna i fritösen typ :] *naaw*




Trackback
RSS 2.0