Tyskland - Hamburg uppdt.2

Vi åt frukost/lunch på godaste Bagel-stället! Även nypressad apelsinjuice, mumsigt:: Skulle haft ett sånt ställe här hemma man kunde äta på, då skulle jag bli stamgäst! *nomnom*
 
 
 
Vet inte riktigt vad vi gjorde hela dagen förutom att gå i 9h.. en ca 5min lång båttur :] Köpa sig en magnet, hamna på ett musem som visade sig handla om något helt annat än vad vi trott.
 
 
 
Besökte julmarknaden, fanns flera men framförallt en stor. Var massor av människor där, så var mest trångt att gå runt och man hade ingen chans att kolla på allt. Jag råkade ha sönder en prydnads grej i ett hus, men det var faktiskt inte mitt fel utan den hade dålig kvalite ;]
 
 
När vi kom tillbaka till hotellet på kvällen hade de iaf kollat upp vår bokning och det var nu lugnt. Så då kunde vi sova gott om natten.. gick och la oss tio i nio :] Trött *check*
 


Kommentarer
Jenny

Gud, jag har inte ens lagt in mina bilder i datorn... GAAAAH!

2012-12-21 @ 20:04:32
URL: http://lowenberg.blogg.se
Ma

Aha, du gillar Bagels! Du får helt enkelt lära dig att baka dem själv ;-)
Kolla här: http://www.bagelsrecept.se/

2012-12-21 @ 21:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0