Nederländerna - Amsterdam uppdt.2

Igår var vi redo att beta av lite museum! Vi besökte Van Gogh, Rijksmuseum och ett diamatmuseum. På Van Gogh fick man inte fotografera, men det kan ju vara svårt att veta då det inte finns en enda skylt som säger det.. Hann ta några bilder innan en vakt kom fram :P
 
Massa regn, tacken för att jag lockat håret på morgonen...
 
 
På de andra ställena så var det okej att ta kort, så länge man inte tog med blixt. Vilket vi ändå blev anklagad för när någon bakom gjorde det, men då tog jag och pekade ut den som gjort det :] Här är man inte sen att hänga ut någon::: *wiie*
 
 
 
Vi köpte några bilder som vi kanske kommer rama in och på eftermiddagen när vi gick i staden hittade jag en fin ring i ett fönster som sedan var tvungen att shoppas :] Gör sig verkligen inte rättvis på bild, måste ses IRL! Gnistrar riktigt fint! Den matchar dock inte mina andra ringar, så får bara ha den vid speciella tillfällen.

Idag har vi gått runt på stan och kollat i olika butiker efter shopping. Blev en del böcker till oss båda och jag hittade två fina tröjor från Tommy Hilfiger! Den ena hade jag spanat på redan i våras när jag var i Berlin, men hittade den då inte i storlek. Nu fanns den här och var även på 50% Yeey::::
 
Trackback
RSS 2.0