Louis Vuitton - Neverfull MM

Detta var verkligen inte ett impulsköp, utan jag har länge funderat över att jag skulle vilja ha en lite finare väska. Var först inne på en modell som heter Speedy 30, men efter att jag åkte hem från Stockholm i februari satt jag mittemot en tjej som hade en jättefin väska. Då visste jag att det var DEN som jag skulle ha!

Bestämde att jag skulle kolla efter den i Tyskland, hade sett att de skulle ha tre stycken Louis Vuitton-butiker i Berlin! Var väldig förväntansfull och såg mycket fram mot detta.

En av butikerna låg i KaDeWe, vi gick in där och kollade men hittade inte väskan. Känndes jobbigt, ingen annan var lika fin heller. Vi gick därifrån men sedan tillbaka igen för att fråga om adressen till de andra butikerna. Killen tog då fram en katalog där alla olika modellerna fanns och vi fick peka ut vilken väska det var som efterfrågades. Det visade sig att de hade massa andra väskor än de som stod framme och så även min!

Så nu finns denna skapelse i min ägo! Känns så fantastiskt bra, när jag dagen efter invigde den känndes det som att jag alltid haft den. Den matchar mig och jag matchar den ;] En investering:::: ♥



Kommentarer
jempa

Den är jääääättteeefiin! Vill ha en jag med! :D Kanske blir det nästa väsk köpet :) Storleken Medium är ju perfekt! GM är nog lite vääl stor kan jag känna, testade du den?

Skitsnygg iaf och visst var det en härlig känsla att gå ut ur butiken med en LV-bag i handen?! :D

2012-05-15 @ 19:30:28
URL: http://jempas.se
Ma

Där ser du riktigt nöjd ut :-)

2012-05-15 @ 19:44:09
Frida-Martina

Sv. Jo jag testade den större också, men den blev för stor.. Vart lite "strandväska" över den :] Så Medium var perfekt:: Är sjukt nöjd!

2012-05-15 @ 20:03:49
URL: http://www.frida-martina.se
jempa

ah förstår att du är nöjd! :D Helt klart värd varenda krona va? Bra också att man kan "stajla" den lite som man vill med snörena på sidan!

2012-05-15 @ 21:11:41
URL: http://jempas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0