Projekt Mario

Nu har jag påbörjat en mastodontpärlplatta till min Mario värld! Jobbigt nog så tog både pärlor och plattorna som man bygger på slut, så måste införskaffa mer. Jag har ju blivit en riktig pärl-nörd :] Men de är roligt med projekt ju!
 
Typiskt att det inte finns nått Panduro i stan, för det är ju där de har allt jag behöver. På leksaksaffären hade de några få pärlor men de har inte samma smältpunkt som de andra så när man blandar blir det lite ojämnt även om det funkar. Har dock använt upp två påsar med vita därifrån till bland annat molnen men nu tog ju även de slut..
 
På en platta ryms totalt 900 pärlor, så inte så konstigt att det går åt fort :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0