Projekt Mario

Köpte ju pärlplattor i helgen för att göra ett pärlplatts-foto, men har inte bestämt än vad jag ska ta för bild så lägger det på is. Istället har jag nu påbörjat Projekt Mario! Jag har tänkt pärla ihop en liten Mario värld och sätta upp någonstans :] Skoj skoj, dock så går det väldigt med pärlor så har idag fått handla lite fler.
 
Istället för att klistra ihop dem så strykjärnar jag dem så de smälter samman. Jag som inte haft nått strykjärn hittade för nån vecka sedan ett som låg bland skorna i hallen. Förre känner inte heller sig vid det, så någon måste haft med sig ett hit och lämnat.. skumt, men bra för nu fick ju jag användning för det :] Så den som saknar sitt strykjärn får inte hämta tillbaka det.
 
Kommer visa mina fina plattor eftersom de blir klara, börjar med de två första som jag gjorde. Den klassiska svampen och ett spöke :] Har några andra också klara men de får ni se en annan dag.
 
 


Kommentarer
Robin

Om det inte vore för att jag var/är så satans värdelös på pussel. Så skulle jag också vilja göra något liknande =)

Du har inga planer på att göra andra spel (Nintendo) figurer? Typ, Metroid?

2013-10-23 @ 13:22:47
URL: http://thegamingground.com
zandra

hihi :) Tror jag ska pärlplatta mig lite mario-figurer jag också! Kanon bra att ha som underlägg till glas :))) Nu när du är pärlplatteproffs så kan du ju lära mig :D

2013-10-30 @ 20:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0