Köpenhamn 2014 - uppdt. 1

För tio år sedan sa jag till mig själv att jag aldrig mer skulle åka buss efter att jag upplevt en mindre trevlig resa från Arlanda till Sundsvall. Men nu har det gått så lång tid att det är preskriberat och eftersom man allt som oftast ändå får åka buss när man bokat tågbiljett så testar jag nu att åka Y-bussen till huvudstaden!
 
 
 
Det gick ganska bra, endast tio minuter sen in till Stockholm :] C mötte upp mig och vi åkte hem till henne. Käkade oss lite pizza innan vi kom på att vi ville bada. Gick tills vi kom till några klippor som vi kunde klättra ner för och där folk badade. Jag tyckte det var lite läskigt eftersom det var djupt direkt och man inte kände botten, så jag snabb-badade bara innan jag gick upp och satt i kvällssolen på ett klippblock. Fantastiskt väder, det skuttade även runt bäbis-kaniner längs vägen tillbaka och man vill bara säga: #Livet
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0