Sälen-runt

Lördagmorgon, jag vaknar ju tidigt som vanligt typ halv åtta. Vi käkar god frukost och jag vill sedan att Jenny ska visa mig Sälen-runt :] Så på med skorna och vi promenadade 60min runt broarna och Jenny berättade de Sälen anekdoter hon kände till!
 
 
 
Efter promenaden gick vi hem igen och chillade innan vi tog bilen och cruisade lite på ställen längre bort. Solen tittade fram bakom molnen och man skulle helst velat glassa mot en vägg med en god kopp kaffe :] Men innan vi hann gör det försvann solen igen.. Det blev ingen skidåkning den här gången, däremot ska jag göra det nästa säsong! Jag måste införskaffa mig ett par täckbyxor först bara ;]
 


Kommentarer
Jenny

Tummen upp! Välkommen åter :D

2014-03-24 @ 20:37:32
URL: http://lowenberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0