STHLM 10-11/5-14 uppdt.1

Vilken kompetent helg det varit! Uppstigning klockan 05.00 i lördags för att packa det sista och sedan går jag till tåget. Mötte endast en bil på väg till stationen och det var bylingen som var ute och letade gangsters..
 
Eftersom det är vår så har de börjat med banarbete, vilket vi var förberedd på, så skulle byta både i Gävle och i Uppsala. Det gick ändå bra, jag började lyssna på Podcast vilket jag inte gjort förut, men det var trevligt och då går tiden fort också!
 
 
När vi kom fram blev det så klart en fika på Starbucks, jag fick dricka ur en fin porslinskopp medans Veronica fick en papp-mugg :] Vi hade beställt samma dryck, men hon var troligen inte betrodd med att kunna hantera detta sköra material! :] 
 
 
Scoutade oss till hotellet i det regniga Stockholm som mötte oss, checkade in och uppgraderade vårat rum till ett lite finare! Gillade rummet som hade en egen liten lounge man kunde hänga i. Gjorde oss sedan i ordning för en dag på stan :]
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0